۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۹:۲۲

پس از رقابت 105 جودوکار/

نفرات برتر مسابقات قهرمانی جودو منطقه شش کشور مشخص شدند

نفرات برتر مسابقات قهرمانی جودو منطقه شش کشور مشخص شدند

بجنورد - خبرگزاری مهر: پس از رقابت 105 جودوکار از شش استان کشور در بجنورد، نفرات برتر مسابقات قهرمانی جودو نونهالان منطقه شش کشور مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات قهرمانی جودو نونهالان منطقه شش کشور صبح جمعه با حضور 105 جودوکار از استان های خراسان شمالی، سمنان، تهران، خراسان رضوی و مازندران در بجنورد آغاز شد و جمعه شب نیز با معرفی نفرات برتر در اوزان مختلف به کار خود پایان داد.

در این مسابقات که در محل سالن ملت بجنورد برگزار شد؛ جودوکاران در 11 وزن با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان وزن 34 کیلوگرم حسین سعیدی گرجی از خراسان شمالی الف به مقام قهرمانی رسید و جواد جوان از خراسان رضوی الف نایب قهرمان شد.

در وزن 38 کیلوگرم علی حسنی از خراسان رضوی الف در رده نخست و امیرحسین اژدری از خراسان رضوی ب در جایگاه دوم قرار گرفت و در وزن 42 کیلوگرم نیز ابراهیم محمدی از خراسان شمالی الف و محسن نیستانی از خراسان شمالی ب به ترتیب اول و دوم شدند.

در وزن 46 کیلوگرم، محمدحسین الکایی از مازندران الف به مقام قهرمانی رسید و رضا رویین تن از خراسان شمالی الف دوم شدو در وزن 50 کیلوگرم هم مجید وحیدبریمانلو از خراسان شمالی الف و محمد ولی پور از خراسان رضوی الف رده های اول و دوم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 55 کیلوگرم، رضا پارساپور از خراسان شمالی الف اول قهرمان شد و علی رستگار از مازندران الف در رده دوم ایستاد.

در وزن 60 کیلوگرم این مسابقات رضا نوری از مازندران الف و مصطفی خاکسار از خراسان رضوی الف به ترتیب اول و دوم شدند و در وزن 66 کیلوگرم هم مرتضی مختارزاده از خراسان رضوی الف به مقام قهرمانی رسید و علیرضا مختاری از خراسان شمالی الف در رده دوم جای گرفت.

در وزن 73 کیلوگرم، امیر حسین عزیزی از خراسان رضوی الف به مقام قهرمانی رسید و سجاد سعادتی از خراسان رضوی ب دوم شد و در وزن 81 کیلوگرم نیز ادریس پارسا از خراسان رضوی الف و جلال پاک از خراسان شمالی الف به ترتیب در رده های اول و دوم ایستادند.

در وزن 81+ کیلوگرم این مسابقات نیز فرزین شاه باز از خراسان رضوی الف به مقام قهرمانی رسید و علیرضا رستگاه از خراسان رضوی ب نیز در رده دوم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام هیئت جودو خراسان شمالی نفرات برتر مسابقات قهرمانی جودو نونهالان منطقه شش کشور در بجنورد در قالب تیمی مشترک به مسابقات قهرمانی جودو نونهالان کشور که اواخر مردادماه امسال در استان گیلان برگزار می شود، اعزام می شوند.

 

کد خبر 2341174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha